Pentru a putea fi contractata, o agentie de digital marketing trebuie sa iasa in evidenta, bineinteles. Totusi, nu trebuie sa uiti faptul ca a avut loc o trecere destul de brusca de la publicitatea traditionala la marketingul digital. Prin urmare, exista destul de multe persoane care nu detin informatiile/cunostintele necesare pentru a evalua o asemenea agentie.
Printre aceste persoane se numara si proprietarii de afaceri, uneori chiar si tinerii antreprenori. Astfel, cum isi aleg acestia o agentie digital marketing care sa ofere rezultate optime?
Citeste acest articol pentru a afla raspunsul la intrebare!
Experienta in domeniu
Prezenta pe piata este un simbol al rezultatelor pozitive, rezultate care au multumit clientii agentiei. In ziua de astazi, afacerile apar in stanga si in dreapta – la fel de repede si dispar, desigur. Astfel, chiar si o agentie de marketing digital cu doar cativa ani in spate (3-5) reuseste sa iasa in evidenta.
Apoi, agentiile cu 10 sau mai multi ani de activitate sunt cele care se bucura de clienti in permanenta si care totodata isi permit sa se dezvolte fara probleme. Experienta in piata joaca un rol extrem de important, in special atunci cand portofoliul de clienti este unul relevant pentru domeniul tau de activitate.
Creativitatea echipelor si departamentelor
Atunci cand te intalnesti cu reprezentantii unei agentii de digital marketing, este indicat sa incerci sa le evaluezi cunostintele, adaptabilitatea, precum si creativitatea – prin diverse intrebari sau chiar mici exercitii. Ai tot dreptul de a face acest lucru atunci cand este pe punctul de a angaja o agentie de digital marketing sa se ocupe de afacerea ta.
Cand vine vorba de creativitate, trebuie sa atragi atentia asupra creativitatii in rezolvarea de probleme. In general, orice specialist poate rezolva o problema, dar putini sunt cei care pot scoate si avantaje din aceasta in timpul rezolvarii.
Motivatie obtinuta prin rezultate si nu volum de munca
Marketingul, publicitatea in general, prezinta o caracteristica speciala – anume, este ghidata in primul rand de rezultate. Totusi, in unele cazuri, caracteristicile pot fi amestecate, ajungandu-se la concluzia oarecum gresita ca volumul de munca este cel care fie motiveaza, fie plictiseste specialistii.
Volumul de munca devine irelevant daca la sfarsitul lunii sau trimestrului nu exista rezultate. Tocmai de aceea, trebuie sa gasesti o agentie de digital marketing care opereaza in baza rezultatelor obtinute, deoarece stii ca aceasta va depune mereu efortul necesar pentru a ti le oferi!
Planificare atenta de strategii personalizate
Nu in ultimul rand, o agentie de digital marketing iese in evidenta prin posibilitatea de a personaliza strategiile de marketing in functie de necesitatile clientului si de afacerea acestuia. Un lucru aparent usor, personalizarea strategiilor este un proces dificil care poate fi realizat de adevaratii specialisti in domeniu – anume de persoanele care au cunostintele necesare si care se pot mentine la curent cu tendintele industriei pentru a-si putea dezvolta propriul plan de atac.
Vrei sa colaborezi cu o agentie care iese in evidenta de la prima intalnire? Contacteaza acum echipa The Markers si programeaza o vizita la sediul acestora. Aceasta agentie este prezenta pe piata din Romania de peste 10 ani si poate oferi afacerii tale o suita completa de servicii de marketing – SEO, Google Ads, social media, email marketing, web design etc.