
servicii SEO profesionale
Vrei să faci SEO de unul singur pentru afacerea ta? Crezi că nu este chiar atât de complicat? Până la urmă, și optimizarea de bază este suficientă pentru a-ți promova cât de cât afacerea în mod organic, nu?
Ei bine, deși optimizarea de bază are deseori rezultate semnificative, aceasta nu este nici suficientă pentru o afacere care dorește să se dezvolte în online, nici lipsită de erori comune – erori care pot avea consecințe majore la nivelul rezultatelor oferite de motoarele de căutare.
Iată, așadar, câteva dintre erorile comune pe care nu trebuie să le gestioneză dacă beneficiezi de servicii SEO profesionale – implicit, desigur, motivele pentru care trebuie să ai alături experți în SEO!
Erori legate de cuvintele cheie
Atunci când optimizezi conținutul website-ului cu diverse cuvinte cheie, există riscul de a introduce mult prea multe cuvinte cheie, de a omite optimizările cu adevărat importante, dar mai ales de a selecta cuvintele cheie greșite.
Astfel, dacă adaugi cuvinte cheie în conținut într-un mod care nu poate fi considerat natural, Google îți va penaliza website-ul. Apoi, dacă nu introduci cuvinte cheie în titluri, headings sau meta tag-uri, este posibil să-ți scadă șansa de a ranka pe anumite cuvinte cheie. Nu în ultimul rând, dacă alegi cuvinte cheie greșite – irelevante sau prea competitive -, este posibil să optimizezi conținutul într-un mod care nu se aliniază cu intenția de căutare a utilizatorului.
Aceste erori nu există în ghidul unui expert sau unei agenții care oferă servicii SEO profesionale, aceste entități beneficiind și de pe urma diverselor instrumente specializate care fac procesul de identificare a cuvintelor cheie mult mai ușor și eficient!
Erori legate de conținut
Când vine vorba de conținut, pot apărea incidente legate de conținutul duplicat, conținut de slabă calitate, precum și conținut neactualizat (sau lipsa de conținut nou, în general). Content is King – orice specialist SEO știe acest lucru, iar zicala este acum mai adevărata ca niciodată, în ciuda prezenței puternice a uneltelor AI de generare automată de text.
Conținutul specializat, relevant și autoritativ pot face minuni pentru un website, implicit pentru o afacere. Totuși, trebuie să ai în vedere și conținutul generic de pe website, anume mai puțin important, dar cu șanse mari de a se regăsi în mai multe pagini – duplicat. Google va penaliza conținutul duplicat – un pachet de servicii SEO profesionale va evidenția problemele de acest tip în urma unui audit care este, de obicei, gratuit!
Erori legate de aspecte tehnice SEO
De departe cele mai importante erori sunt cele legate de aspectele tehnice ale SEO – link-uri care nu funcționează cum ar trebui, viteza de încărcare mică a paginilor, structură a URL-urilor neoptimizată, precum și lipsa fișierului robots.txt sau a unui XML sitemap.
Toate acestea influențează modul în care motoarele de căutare citesc un website, dar și experiența utilizatorului. Link-urile care nu funcționează și o viteză redusă de încărcare pot face un utilizator să părăsească site-ul tău într-un timp foarte scurt!
Desigur, te poți ocupa de acest lucuri și singur, fără servicii SEO profesionale – dar trebuie să investești mai întâi timpul necesar pentru a învăța SEO. Din moment ce sunt necesare aproximativ 1000 de ore pentru a stăpâni o abilitate, este de la sine înțeles faptul că mai bine lași SEO pe mâna experților – și tu continui să te concentrezi 100% pe dezvoltarea afacerii tale!
Specialiștii The Markers sunt aici pentru tine cu servicii SEO profesionale prin care îți vor optimiza website-ul în întregime!